Tuesday, May 5, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Tetibe sedar diri ini agak pemalu orangnyeee...

Heheheheh...kengkawan yang mengenali diri ini....harap bsabar bile bace title entry neh yekkk... Klau dulu aku neh mmg tak bape paham erti malu....jenis men redah jekkk....tapi tetibe aku rase malu laaaaaa....
Nak tau pasaipa...?? Aku kene men badminton kat SUKOB nantiiiiiiiiiiiiii....arrrghhh...lemah tol ar...stakat men ngan abah aku dulu ade lew...pastu men mase PJ (Pendidikan Jasmani okeh...bukan Petaling Jaya)...nak men untuk kejohanan sukan neh aku jadik malu lakkksss....wa tak terer ar nak men smash2 neh beb....adoooyaiiii....anggota badan aku yang paling laju adelah kaki....tangan neh agak kureng sket ar....coz dari kecik aku ngan adek badek klau gado ke mmg men kaki jekk....(bukan mak abah aku tak ajo yek...tapi mak abah aku dikurniakan anak2 yg mmg degil nak mamfussssss....rotan sampai berbirat pon tak de hal...wat jugak...ahakss)
Next week da nak gi SUKOB @ UiTM Shah Alam....ari neh baru aku thegeh-hegeh nak gi training....ermm...btol wehhh...aku maluuuuuuuuuuuu....wat kat sane nanti kunun2 nak smash tapi tak kene mesti kene boooooooooooo.....!!
Tak pe...tak pe...anak halim bolehhhh!!! aku cube...aku cube....if aku 'termenang' nanti balik SUKOB aku letak dalam entry....if kalah...nanti aku pkir dulu nak letak ke tak....heheheh....

4 comments:

Mimieku said...

gila ahh..dayah pemalu..huhu

HIDAYAH HALIM said...

go dayah...go dayah...troskan ngan sikap cam tu...baru leh jadik pompuan melayu terakhir...!!

Mimieku said...

gila ah..pmpuan melayu terakhir..dah tak de dah pompuan melayu lg pasni..sume celup..huhu

HIDAYAH HALIM said...

yg ko neh pe hal...dok gune trademark orang..."gila ahhh..." carik trademark sendiri arr... wekkk...