Monday, May 4, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Manager cum Tukang Keringkan Court

3 April 2009 (Ahad)
Beh kuang kol 3 pagi....ujan turun dengan lebat....aku ape lagik tarik ar simut sampai tutup pale...sejuk giler....pas suboh tetibe prot neh lapo nak mampuih coz malam tadi aku makan ayam jek...laksa yang aku bli kat pasar malam sg isap tak menepati citerase aku...kuah maneh....tapi laksa penang...cam ne tuh...?? So aku masak ar sotong masak kicap yg mmg sedap ar bagi aku... lapa ar katekan...hikss...

Pas melantak aku gi mandi....kol 8.30 am ade training....sampai je kolej cam biase tugas aku ialah gi amek bola kat tempat coach...then aku tros naek court (bukan mahkamah yek...gelanggang...) Elok2 sampai je kat court....poooowwwhhhh.....air btakungggggg...!!! wuaaaa....da aku ngan moja yang sampai dulu....maknenyeeeeeeeeeeeee....kene ar kitorang yg mule mengerjekan court tuh...

Huh...beginilah naseb diriku yang malang oh Tuhannnnn....tak boleh bsenang lenang....Di sini dipaparkan gambar detik2 penderitaan kami....(derite dalam senyuman...)....hakhakhak tuihhh...



4 comments:

hisyamrahman said...

caya la..nie la cth manager yang berjaya....

GEODAIA said...

huahuahuahuah...at least kasik ar anugerah ke en syam...baru ar semangat sket...tiap2 ari saye cuci court tu...ekekeke...

dee said...

cuci la sgt...posing je lebeyyyyy...

GEODAIA said...

nanti aku soh ko plak cuci kang dee...