Thursday, April 2, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Rindunye sama ini budakkkk....

Da lame aku tak jumpe ngan dak kecik neh...rindu giler ar kat dia....since aku dok bz ngan mcm2 keje neh da lame tak gi tgk dia....smalam aku msg ngn mama dia (k.cdah) tanye pasal dia...then mama dia cakap skang neh da byk cakap & cakap dia je yang btol....heheheh....mesti best klau carik gado ngan dia...mesti pot pet pot pet...dia membebel....

Tetibe tingat zaman kecik2 aku....aku....
  • Tak suke men masak-masak....suke men bola...guli...konda-kondi....roller-blade & baling slipe...
  • Paling takot klau dgr mak panggil "Nur....Hi....da....yah...." (name penuh tu...lebih dari 10 harkat) coz mak panggil camtu maknenye dia tgh marah sgt la tu ngan aku....slalu panggil "Dayah" je...
  • Penah kasik penumbok kat sorang dak laki coz kaco adek aku (dila) sampai nangeh...pastu langsung tak brani men ngan aku...padan muke...!!!
  • Even agak tomboy tapi rambut aku tetap maintain panjang...aku mmg tak gemo rambut pendek...
  • Dalam adek badek...aku paling slalu kene rotan coz baek sgt....

0 comments: