Tuesday, March 31, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Heee...mangkok ayon tol...!!!

Sape? ade laaaaaa...
Tak abes2 nak bawak cite...mulot cam tooootttt...
Ape yang ko tak puas ati pon aku tak tau la....
Padahal aku tak bdendam pon ngan ko....
Aku tak penah nak kesah pon pasal ko....

Aku da cukop hepi la skang ngok ngek...
Ko layan ar idop ko yang tak abes2 ngan bende bodo yang ko wat....
Klau aku neh ade power cam otomen...mmg aku da fire ko...
Orang maken da berumo maken matang...tapi ko tu maken toooottttt...

Kerane mulot badan binase....
Kang aku kasik penampo langsung bisu kang....huh...

10 comments:

dee said...

sape yg wat ko marah sgt ni, beb...meh sini aku fire dia..

GEODAIA said...

ermm...kat umah kang kite cite ekk...heheheh...

Julie said...

sape yg buat ko marah ni ..... mek aku lempang 2 bijik ... die x tau lempang aku camne ... skali kene bisu ....

MiMieku said...

sume org tnye soklan same..aku tnye lain lah..ko sehat ke skrg dayah?ko dh mkn ke?hehe

Aku...kan Abangg said...

salammu...aku..dia..kamu...korang..
sapa yang cari gaduh ngan ko ni?? pompuan ka jantan?? bg abg baik ko pikir po+...ataupun gunakan perkataan yg sopan sikit...pi mampossss lu org!!!! gamak dah tahan...lempang je pipi belah kanan sebanyak 3x...pastu selawat tiup muka dia waktu kita belum gosok gigi...tengok mana dia pi..

Aku...kan Abangg said...

ohhh ya!!! lupa pulak...pipi org yg kata kat ko...jgn lempang pipi ko sendiri...sakittt

GEODAIA said...

kahkahkahkah...meh kite same2 bgabong tenage musnahkan anasir negative tsebut...wacchhhaaaa!!!

GEODAIA said...

mimie..unik tol soklan ko tu... ahaksss...

MiMieku said...

huhu..aku mmg tnye bab2 mkn jek..hehe

GEODAIA said...

aku paham...huhuhu