Thursday, March 12, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Ada Apa Dengan Mereka?

From left: Aku, anum, shat

Shatrah @ Shat
  • Agak sewel (kikikiki)
  • Penah accident ngan aku kat Sek 7...helmet tpelanting ntah ke mane menyebabkan pale dia thentak & kene jait byk gak ar...time tu aku da tak leh nak wat pe coz kaki aku da tmasuk bwh kete mamat yang langgar kitorang tu & aku kene hempap ngan moto kesayangan aku...tu pasal dia biol sket...
  • Agak high taste (dulu ar...pas kene brainwash ngan aku & anum...tak de la high taste sgt pon...tapi ade la gak...)
  • Hobi - makan even da kenyang (tak paham aku ngan tabiat dia neh...ngunyah 24 jam)
  • Gelak lebeh kurang cam aku jekkk...

Siti Hanum @ Anum

  • Nampak cam cool person...tapi kekadang mulut cam lahabau...biase ar org N9...ahakss..
  • Maintain btudung since diploma, sket pon tak tpengaruh ngan aku & shat yang suke pakai ntah pa pe...
  • Cukup risau klau antare aku & shat ade masalah...ngalahkan mak kitorang...
  • Kuat bebel
  • Memiliki suare ala2 rock...serak2 gitu...
  • Suke ngan lagu2 indon....klau dulu sehari suntuk dia pasang kaset Sheila on 7....sampai aku hafal sme lagu dalam album tu....

1 comments:

Mimieku said...

ko lg 3 suku..huahaha...