Monday, February 16, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Penat + Malas = Tidozzzzzzzz

14/2/2009
Pas makan kat kopitiam, aku ngan d tros grak balik Klang...laila plak gi dating...sambil drive tu da tpikir pas maghrib nak ngadap buku...heh...hampehhh...disebabkan otak neh da tak leh nak trime ape2 input...aku cume mampu bace tapi tak paham sepatah haram punnnn...

Dah la sok ade 2 tests...Research Method ngan Customer Relation Management...CRM tu agak senang coz pakai logik jekkk...so leh ar nak goreng sampai hangit...Research neh nak kene hafal step SPSS....aduuussshhh....disebabkan da tak mampu nak study...aku decide nak bgn kol 5am... So...buku aku tolak tepi dulu...sambil baring aku tgk cite antu 'Rahsia Gambar'....abes je cite tu aku tros masuk bilik tido...

5:00 am - alarm aku bunyik...maka bkumandang la lagu korea (ost full house)...maken lame maken kuat...tapi....tak de maknenye aku nak bangun....tido adalah segala-galanye bagi aku skang neh...

Keesokan harinyaaaaaaa....
15/2/2009 - 8:30 am
Sampai je kat fakulti aku tgk member2 tgh dok pulun study....laila plak klau study aku nak tgor pon takot...heheheh...so aku pon study ar gak....kang orang tgk aku rileks je, dorang ingat aku tau soklan lak...kehkehkeh...dalam kol 8.45 lecturer kitorang, Dr. Raja Suzana sampai then kitorang pon bramai-ramai masuk lab...even tak bape bsedia nak amek test...wat2 je la cam da bsedia....

Tetibe Dr. Raja Suzana bsuare "Ok claz...this is an open book test...so i hope all of you could give as much as u can..."

Erkkk....open bookkk??!!! kehkehkeh....whatever la doctor...aku suke...aku suke....

0 comments: