Thursday, February 12, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

8 - 0

Sonoknye aku malam tadi dapat gak aku men futsal ngan dak2 aku...tapi aku men jap2 jekkk... kasik jalan kat dak2....ye laaaaaaaaaaaa....kene ar bralah kannnnnnn...aku ingatkan kitorang frenly ngan Polisas...rupenye bukan...dorang dari JPA...

Well...malam tadi meriah gak ar coz Shahputra & JPA bawak 'pong-pong boy' masing2...mmg havoc...sampai ngan aku2 skali same naek ngan dorang...coach (aka abg bullet) pon smpai naek bengang coz kitorang bising sgt....ala...rileks ar bro...sporting ar sket...lu neh garang sgt arrr... =p

Sebelum gi futsal aku melantak nasik lemak...bapok berat badan aku nak lari....penat nak mampuihhh...tapi kene maintainnnn...nanti coach bising...hiksss...

Huiiishhh...punye ar semangat dak2 neh...sampai 8-0 dorang kasik....hebak...hebak!! Moja, Shira & Korea la antare yang menjaringkan gol...aku? aku stakat sepak kene tiang jekkk...hampeh tol... Ye arrr...men jap2 jekk...klau aku men dari mule sampai abes...mesti lapan2 gol tu aku yang kasik...hahahahaha...(pale hotak aku..lari sket da pancit)

Maybe sebab dorang men ngan beginner team...tu pasai dorang leh titik abes2 tu...but i'm really hope they could keep it up their performance and always be prepared for any tournaments... Suke sgt aku tgk dorang men smalam...
Wif Korea yang da brubah penampilan...bapok macho!!! hahahah!!!
Hensem tak kitorang? Aku yang ganjil...pakai baju MU...coach ar neh tak kasik tau aku kene pakai baju itam...tapi aku mmg suke pakai baju neh coz coach yang blikan even dia fanatik liverpool...dia blikan gak untuk aku...hehehe...
Katek tol dak2 aku neh...kehkehkeh...
Even pic neh kabur sket...tapi aku nak letak gak coz ade abg peluru...org len senyum baek punye...abg peluru neh masam jekkk...nape bang...?? gado ngan awek ke? (ne ade kan..)hikhikhik...

0 comments: