Thursday, January 15, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Ni ha jawapan aku yang bernama Geodaia

Since skrg musim org tagged mengetagged, aku pon nak tagged minah sorg nih..Dayah aka Geodaia..huhu

1. Knal mase amik dip kat ksp..knal dia sbb sgt glamer among us dan memiliki suara yg sgt merdu serta sgt suka menyanyi..dia sgtlah cantik..skrg lg cantik sbb dh bertudung..huhu..(seriously puji beb)
adusss...malunye aku dipuji begitu...jgn puji sgt beb...nanti suare aku jadik tak sedap...pas tu badan aku akan mengembang...susah aku nak carik rezeki sbagai artis...hahahah

2. Sbb terlalu byk cita masa dip dlu, aku terus forward ke degree laks..huhu..aku dok serumah dgn dayah, dee, gha n ida..2 thn jd housemate, bkn stakat housemate tp klasmate..
nak tmuntah tgk muke yang same jekk..dari diploma sampai degree...tapi best dok ngan 4 orang yang otak tak bape center neh especially bile gi besosial...kuikuikui....

3. Minah nih mmg terer futsal beb..time menggelecek bola mcm abg beckham, pakwe aku dlu..huhu..
Ye la...dulu beckam tu pakwe aku...dari dia ar aku blaja....tapi demi member yang tersayang aku tpakse lepaskan dia untuk kebahagiaan ko....sob..sob..sob...(sedih)

4. Sbb dia lah kitorg jadi 1 team futsal utk faculty tournament mase kt uitm dlu..dia lah hero kitorg..sape tak knal..huhu
dari korang dok tbongkang je kat umah tu...beh baek gi membasahkan ketiak...tapi aku bukanlah hero...biase2 je (dgn rendah dirinye walaupun aku tinggi dari ko)...

5. Master in ayam masak kicap..slalu kena paksa dgn kitorg masak lauk tuh..sbb tuh je lauk yg dia reti masak..hahaha..jgn mare beb..tp ayam masak kicap ko mmg best.
kehkehkeh...dulu mmg ar aku tau masak mende tu jek...tapi skang tidak lagi...kire skang klau aku nak bukak restoran pon da tak de hal...hahahahahak tuih...

6. Suka bernyanyi sambil sikat rambut menghadap pc..wahhh..suara dia 1 flat sek. 7 tuh bleh dgr.. pastuh, gelak dia mak aiii..mmg kuat beb
Nak wat cam ne beb....tu penyakit keturunan...hihihiihi

7. Pnah masuk audition Akademi Fantasia..ingat kan lps, rope2 nya tak..baru berangan nk jd PA dia..org glamer. Kong ajo ko....elok2 ade yang tak tau tros ade yang tau aku penah kene reject gi audition AF tu....ko tau tak apsal aku tak dapat? Sebab ko ngan ida ar....over confident sgt aku leh dapat...kunun2 nak jadik PA aku... klau tak aku mesti lagi world...!!

8. Suka buat keje gila kuar tgh mlm n lepak2 kt mana2 je suka..(bkn dayah jek, kitorg berlima)..kalau tension stadi, konpem kuar..
Huisshh...kuar tgh malam mmg wajib...klau tak aku leh migrain...aku neh jenis tak bape reti nak study secare efektif...bersosial secare efektif mmg aku pakar...

9. Skrg jd lecturer kt ksp..mst lecturer paling sengal..tp ada hati nk keje kt ladang ternakan nih (bkn aku ckp, dayah yg ckp)
Ne ade sengal...kene control ayu...hahahah...tak de maknenye...ala...aku tingin gak keje cuci ladang lembu...aku nak jadikan diri aku neh sorang yang versatile...

10. Ade seorg bf..bullet tah sape nama dia..tah bile nak knalkan kt kitorg mcm yg dulu..hehe..moga bahagia lah ye cik dayah..happily ever after..
Mesti ar kene simpan dulu bf aku neh....sampai mase aku kuarkan dia dari poket doremon aku neh...hihihihi... Amin...hope he is the right person for me...

Orait..abes dh tagged dayah..kalau dia tak reply, meaning dia tak bace pengakuan berani mati aku nih..uhuhuk..

0 comments: