Friday, January 23, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Klau diikutkan hati....

Klau diikutkan rajuk ati...
Aku nak pergi...pergi menghilangkan diri...
Tapi fikiran ni masih waras...
Dan sentiase memikirkan mereka
yang disayangi di sisi...

Klau ikutkan hati...
Ingin ku menghadap 'mereka'...
'Mereka' yang aku tak anggap musuh...
Tapi mungkin aku adalah musuh 'mereka'...
Tapi...takdir Tuhan telah menetapkan
di kiri kanan ini ade yang baik...dan ade yang tidak
Biarkan 'mereka' dengan naluri sebegitu...
Biarkan 'mereka' dengan dendam yang tak ketahuan itu...
Selagi Tuhan itu ada...biarlah hanya padaNya aku memohon segalanya...

3 comments:

dee said...

jangan diikutkan hati..nnti memakan diri...beb,,usah pdli ape org lain pk wlupun mmg ssh nak wat cam2...ramai lg yg lebih tau ko yg sebenar...so, kita enjoy..hehehee..

Aku...kan Abangg said...

salammu dik...
apa yg pasti ko kena muhasabah ke muhasrawak ke....tentang diri kita dulu, watpe nak bersemuka!!!apakah kita pasti selesai masalah..mungkin ye, mungkin tidak....
yang pasti bg abg hanyalah ...kita kenal siapa kita dan kekadang org lain tak perlu kenal sapa kita...tak kemananye..dik

GEODAIA said...

hehheheh...wa stuju...wa stuju...tu klau diikutkan ati jek...tapi tak nak la ikotkan ati neh...kang mati susah lak...tak kawen lagik...heeee...

dayah pon slalu pk mcm yang abg pk..as long dayah knal sape dayah..bia kan je la ape org nak kate pasai kite...