Wednesday, December 3, 2008 | By: HIDAYAH HALIM

Da nak masuk tahun baru...2009

ermmm...jarang sgt aku nak menulis dalam blog neh....so ari neh tgh tak de wat mende better aku luah la ape yang aku rase...well...da nak dekat da 2009...aku plak start Januari da mule claz untuk Master in Office System Management....blaja sampai lebam...kali aku nekad nak study btol2...tak mo men2 cam dulu...skang neh aku rase aku lebih komited in whatever i do....da tak macam dolu2...tlalu byk tak serius dari serius...cam ne la abah aku tak marah....hikss...

ape yang aku rase pelik ngan diri aku neh....maken dekat 2009 maken b'debar2 aku rase...nape mesti rase macam tu ehhh...aku mule ar tpikir same ade something happy & something bad will becoming....hishh....mintak simpang ar mende2 tak elok...

aku ade dapat mimpi...sorang tua yang aku tak penah kenal pesan kat aku supaye b'hati2 ngan orang sekeliling aku even orang yang selame neh baik ngan aku...even tu cume menan tido...tapi wat aku bfikir sejenak...aku dari dulu mmg slalu org kate ditikam dari blakang ar kan... bukan ngan orang len...member2 baik aku sendiri....tak pe la...skurang2nye mimpi tu wat aku lebih bhati2....sejak 2 menjak neh...mmg aku bdepan ngan dugaan yang mmg leh menggugat kebahagiaan aku...arrgghh...maleh nak ingat bende bodoh tu...

aku sedar aku neh dolu2 mmg agak nakal....tapi orang tgk perangai aku yang dulu....skang neh aku da brubah sgt da aku rase...tapi ape yang dorang tgk skang dorang tak nilai....dok meragui aku sebab aku yang dulu....people change ar...nobody perfect....dorang yang dok mengate tu perfect ke....tak wat silap ke...kekadang bile pkir bengang gak....tapi tak pe ar...may b bile aku sabar...tenang...Tuhan balas sesuatu yang baik untuk aku...

5 comments:

hisyamrahman said...

bagus tuh nak sambung master...biler lagik nak suruh sorang lagi tuh sambung degree

HIDAYAH HALIM said...

kehkehkehkeh...blaja neh kene dtg minat dari dalam en syam...tak leh pakse...kang klau pakse takot 1st sem nye result dapat pointer 1.00 jek kang...huhuhuhu

anis said...

tahniah beb... all the best...

anis said...

tahniah beb... all the best...

HIDAYAH HALIM said...

wokey...makasey sis...