Wednesday, April 9, 2014 | By: HIDAYAH HALIM

BUAT COMEBACK SEKIAN LAMA MENYEPI

Haaaaa...tajok takmo kalahhhhhh...bajet retisssss....hahahahah...

Takde la nak buat comeback hape ponnnn....kalau rase rajin aku contiang la blog ni...kalau bz sangat ataupon malas, setahun kemudian baru la contiang balek...ekekekek

Lama gak menyepi dari donia blog...semuanya bersebabbbbbbb....kadang2 kita ni sekadar menulis suka suka, menulis hanya pikir untuk kenangan akan datang, menulis tanpa memikirkan ade orang sudi nak baca, menulis untuk hilangkan stress...ropenyerrrrrrrrrrrrrr ade yang tlalu mengikuti blog kita ni sampai nak menjatuhkan kita...bahaya kannnnn...sedangkan blog aku ni adelah blog bodo2 sahaje...nak tlalu ekstrim bercerita pasai politik pon rasenye takde...cuma ikot peredaran masa, bila ade isu2 tertentu, mungkin aku just bagi pendapat yang simple2 sahajaaaaa...tak suke laaaaaa over2 niii... (poyo)

Selepas muhasabah diri dalam gua yang tak boleh diberitahu...tetiba semangat menulis tu datang balek...so ni la entry pertama untuk 2014...

Okey baiiiii...nak balekkkk...times up...jam lagi 2 minit nak koi 5pm...

2 comments:

Zalieda said...

aku pn hampir lupa pasword wei..hehhehe poyo ja kan

HIDAYAH HALIM said...

Aku sampai penin dok cari celah mana nak sign in...