Wednesday, September 19, 2012 | By: HIDAYAH HALIM

short stori mori

Hai hai hai Malaysia Brunei...wasap2...!! arini kak jemah saje nak stori mori sket2 memandangkan blog ahkak nih da berabuk...kak jemah ni kannnnnn cam biskot...jap hadoooooo jap ilangggg....nak wat guane kannnn...wanita bekerjaya gini laaaaaaa....puiiiiiiiiii...ahakss...

16 September 2012

Tarikh keramat nehhh....keramat la sangattttttttttttttttssss...selain dari Hari Malaysia....ni jugak tarikh anniversary ahkakkkkk....setahun jagong lagiiii...masih mentahhhh....masih mudeeeee....masih cunnnn... hahahahahaha....ahkak ngan abg peluru bersame anak tersayang "celebrate cara kami" je laaaaa....membuang mase pusing abeh satu key ell...menghabiskan minyak & duit....kohkohkoh....nak celebrate lagu mana pon tatau...kami tak reti romantik2 nehhh...yo yo oooooo jek...

Syukur Alhamdulillah kejap jek da setahun....doa ahkak semoga kebahagiaan ngan abang peluru kekal hingga akhir hayat....kalau dipanjangkan umo...i nak anak laki plak tau banggg...auuwwww...wakakakak.... gilerrrrrr request cam order perabot....sengal...

Makin Lasak

Ermmmmm....daniela skang da makin ligat meniarap....nak bagi pakai pampers pon kekadang sampai bpeluh okeyhhhh....asal baringkan dia teros kalih nak niarap....sampai menjerit-jerit la aku ni nak soh dia dok diam...tapi ADE DIA KESAH...?? dia gelak2 kan aku lagi hadooooooooo....

Status: GAGAL..!!

Nak tau ape yang gagal...?? daniela gagal membiasekan diri isap susu gune botoi....tensi aku...tensiiiiiii....tiap2 ari kat tempat keje mesti aku dok memikir camne laaaaaaaaaa dia kat umah....mesti ngah lapoooo...mak tpakse bagi dia susu gune picagari....klau gune picagari banyak gak la susu yang dia minum....kalau gune botoi harammmmmmmmm tak bgerak pon susu tuuu....

Aku ni plak keje slalu kuar kursus sane sini....nanti aku kene bkursus sampai 3 hari...jawabnye kene la aku bawak sekali daniela ngan mak....haishhh....anak aku neh mmg membeso dalam kete je laaaaaa....ke hulu ke hilir kene ikot mama dia yang comey nehhh...kahkahkahkah...

Okey lahhh....name pon short stori mori kannnn....sampai sini je la cerita ceriti aku....saje je hapdet blog jap sebab mate ngah mengantok gilosssss....al-maklum laaaa skang ni tidoq da tak nyenyak cam dolu2...daniela tiap2 malam 3 4 kali dok nyondol2 aku mintak susu...heheheh...

Vavaiiiii....


2 comments:

aien said...

happy anniversary mak jemah ^O^
daniela slalu makan angin ah gituh dng neneknye hehe

HIDAYAH HALIM said...

iye bedahhhh....dia syok sangat laaaa bile dok dalam kete...vroomm sanaaa...vrooommm sini...ekekekek