Saturday, April 2, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Entry ketika malas nak study....

Semalam ari Jumaat kannnnnn...biasenye ari Jumaat adelah hari paling indah bagi aku sebabbbbbbbbb aku leh balek ampang menghabiskan mase dengan family terchenta....takpon if cinta ati aku mai KL bleh pi dating2... tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....this week, Jumaat adelah hari yg biase2 jek bagi aku...takde keceriaan hokehhhhhh....layuuuu... lemau....hampa...kecewe....derita...sengsara dan seangkatan dengannyeeeeeeee.... this week senin sampai ahad kursus sampai lebammmmmmmmmmmm....

So bagi menghilangkan kebosanan & mengelakkan "kemeroyanan" disebabkan asek tperap jek kat hostel, maka semalam (Jumaat) aku ajak la member (Kak Lin) pi nengok movie kat Jusco Bukit Raja....kitorang nengok citeeeeeeeee...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
citeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
-
-
-
-
-
-
-
-
korang agak2 cite ape...??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
DOT DOT DOT DALAM BOTOL??
takmo arrr...ramai member2 aku cakap tak yah nengok...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ihhhhhh...lengoh aih dok men tekan "enter dash enter dash"
-
-
-
-
-
-
kitorang nengok citeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
-
-
-
-
CUNNNNNNNNNNNNN....!!

Setelah menengok (ni klau abah aku bace blog aku ngan imbuhan gini kompem kene marah) filem neh....bagi aku la kannnnnnnn...cite neh bestttttttt....klakoooooo adeeeeee...sedih adeeeeeeeeeeee.....korang tauuu...mase aku ngah gelak bagai nak gilerrrrrr nengok scene2 lawak, tetibeeeee masok plak scene sedihhhhhhhhhh....dahnyeeeeeeeeee....meleleh pulok air mate aku ni haaaaaaaaaaa....mmg cam ong gilerrr.... jap aku gelakkkk hua hua hua hua hua....paihtu nangeh sob sob sob sob....aku tak expect aku leh nangeh nengok cite nehhhhh....so takde la aku bawak tisu keeeee....kain buruk keeeee....tuala keeeeee.....so what can i do when my ayaq mata kuar mencurah-curah...?? hape lagiiiiiiiiii....lap ngan tudung je laaaaaaa.... kehkehkehkeh....

Bile scene sedih tuuuu...mmg btoi2 touch screen feeling siottttttttt....tak tau ar klau korang nengok tak rase pa pe ke kannnnn.....tak pon aku yg emosi benoooooo....huhuhuhuhu...arghhhh...fedulik hape akuuuuuu....yg pentinggggggggg....tetibe aku tersyiok plak kat si Remy Ishak tuuuuuu....ooopppsss...sebelum terlanjur kate... to my Darling, cintaku tetap padamu...kihkihkih....i tak luak pon aih ngan artis2 neh (padahal remy ishak pon tak hengen la ngan ko dayahhhhhhh....hahahahahah)....actually aku suke ngan sikap PERONGOIH remy (a.k.a ATAN - dalam filem neh)....nampak cam suwittttttttttttttttt jekkkk....

Maya Karin pon best gakkkk....klau dulu asal maya karin jek mesti sinonim ngan cik ponti....tgk dia blakon giler2 dalam CUN neh leh tahan laaaaa....dia bawak watak Luna Latisha, selebriti meletopzzzz kebabommmm yg kecewe ngan boipren dia Ryan Hidayat (Jehan Miskin) yg men kayu 3....then bawak diri ke Kedah (Kg. Mata Ayaq)...kat situ la dia jumpa si Atan nehhhhhhhh & terrrrrrrrrrrjatoh cintaaaaaa...

Ehhhh...tetibe plak aku neh jadik pengulas filem kannnnnnnn....huhuhuhu..saje je nak share ngan korang & paleng penting nak hapdet blog aku nih haaaaaaaaa...heheheh....kepade anda yg berade dalam mode kebosanan tahap gaban, gi la nonton cite nehhhhh....kompem tak mengecewekan...klau kecewe gakkkk...tu korang nye pasal....aku tak bertanggongjawab...hahahahah...

10 comments:

dee said...

ok..next week i gi tgk klu berada dlm mode kebosanan..hehehe...

PERONGOIH tu ape weh?

Anonymous said...

yeah ! citer ni mmg best. hehe

HIDAYAH HALIM said...

dee: u jangan tak tgk tauuuu.... i jamin u gelak sampai ttonggeng... ekekekek...aduhhhhhh....PERONGOIH pon tak tau kaaaaaaa....?? cari...cari... da dapat kabo ke aku...nak tgk btoi ka dak...hahahah...

nuts: eheheheheh...tak rugi kan tgk... =)

dee said...

kami dh tauuuuuu...kami dok cari dlm kamus loghat kedah...n da answer is......pemarah @ baran @ garang...ang pilih la mana paling sesuaiiiiii....hehehe...

HIDAYAH HALIM said...

hekhekhekhek...pandai pon bukak kamussssssssss....cam tu la sorang lecturer...

dalam cite ni kan...si remy neh perongoih2 dia tapi kuat nangeh... kihkihkih...sket2 nangeh...sket2 nangeh...pastu kannnnnnnn...arrgghh gi ar nengok sendiri...hahahah

dee said...

hover la lu niiiii...tak yah citer laaa...nnt gua gi tgk sndrik..promosi mengalahkan kat TV..byk dpt komisen ker??kehkehkeh...

HIDAYAH HALIM said...

gua tak mintak komisyen2 nehh...bukan depa tak offer...gua jek takmo..gua wat promosi secare ikhlas...hahahah

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

owh i mmg nk tgok cite nih arigato dh bagi synopsis hehe

HIDAYAH HALIM said...

kihkihkih...gi tgk...gi tgk...

grEEnLEaF rEdhEart said...

best x??