Tuesday, April 5, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Mode ---------> bcampur-baur

Sesungguhnya mode aku pade ketika dan waktu ini adelah seperti berikot:

KENYANG - blurppp...Alhamdulillah....baru pas mentekadarah nasik lemak ngan Kak Lin kat Sek 18.... mulenye gi kat Uptown Sek 24 ade member bagitau kat situ besttttttt...skali tutup daaaaaaaa...disebabkan ati meronta-rontak nak nasik lemak gak (erkkk..hati ker..?? perot hokehhhhhhhhhhh), so hape lagi patah balek masok kete pi Sek 18....

HANGIN - huh....tenet cam toootttttttttttttt....aku nak wat entry ni pon bape kali disconnected da ni tauuuu... kang ade gak aku flash brokband neh masok lobang jamban ni kangggggggg....

MALAS - keje banyak nehhhhhhhhhhh...tapi malas gilerrrrrrrr nak watttt....ade tak vitamin nak kasik rajin...klau ade tolong bagitau kat akuuuuuuu....

NGANTOK - huihhhhhh..baru kol 10 da ngantokkkkkkkk....kene lawannnnn...tak leh tido lagiiiiiiii....

NGUNYAH - sambil wat entry makan biskot TIGER....aummmmmmmmm....padahal ngah kenyang lagi nehh.... ermmm...tak tau la nak wat cam ne dahhh....otometik jek tangan ni capai mende makan atas meje aku neh...kesimpulannye slagi atas meje ni ade makanan, slagi tu aku tros ngunyah....

TERINGAT - owhhh...tetibe teringat baju keje sok tak gosok lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....aku mmg tak suke gosok baju pepagi nak gi keje/claz sebab penah jadik pepagi nak gi claz dulu letrik takde...dah nye gi claz pakai baju komotttt...sangat laaaaaaaaaaaaa selekeh & serabai aku rase mase tuuuu...ok babai...

6 comments:

dee said...

mode skrg....lapaq la...

ce lu flash lu nye brokband...tgk ape hasilnya..hehhee..

GEODAIA said...

anda lapaq..?? sila taip ON LAPAQ dan hantarkan ke nombo brader sebelah umah anda...

nanti klau gua flash mmg tak borak da la lu ngan guaaaaaaaa...kite contact pakai posto jek laaaaa..hahahah

dee said...

hamboiiii..bls balek nmpk..ON LAPAQ ek..ce kasi sket no.brader sblh..hehehe...

weh..gua terbayang keserabaian lu ngn baju komot2..hahahha..mcm budak sekolah laa..nama je ketua sekolah..hahah...

GEODAIA said...

heh...lu dok sebelah2 gi ar mintak...kikikiki...

heloooooooo...gua pakai baju komot2 tak bgosok tu mase zaman study hokehhhh...huhuhuhu...

GEODAIA said...

tu pon skali jekkkk....sebab takde letrik...

DIULANGIIIIIIIII...sekali jek sebab takde letrik...

hahahah...

dee said...

huahuahua...beria2 ulang bagaiiii....malu la tu nk ngaku yg sbnrnya....hahahahah...

DIULANGIIII...malu la tuuuuu...kohkehkohkeh...