Friday, July 31, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Nak balikkk....!!!

Ari neh nak balik KL....!! yahoooooo....!! nak pelok ciom anak buah aku yg sorang tuuuu....windu gile same itu budak....bende yg paling aku tunggu adelah tamatnye sukan baru nehhh...coz ujung minggu aku leh balik....

Sok pagi nak gi skolah Topek (Sekolah Menengah Teknik Setapak) coz dia terime anugerah cemerlang SPM aritu...ermmm...pandai jugak ko ekkk....ko slalu kene bebel ngan abah coz byk men...malas bace buku...heheheheh....tak sangke cemerlang jugak la ko nehhh...watever congratulations...!!!

Since ko da blaja kat Politeknik PD neh....aku harap ko study la elok2...ye la Kejuruteraan Mekatronik bukan mende senang....ko kene buktikan kat abah yg ko leh wat...disebabkan kemalasan ko tu la wat abah tak yakin ko amek course neh....tu pasal abah nak ko amek Pengurusan Pelancongan kat KPTM Mergong tak pon Sport Science kat Shahputra neh....hahahahah....klaka ar klau ko amek course tuhhh....sgt tak sesuai ngan ko....mekatronik may be tak susah if ko rajen...tu je...anyway aku slalu doakan ko bjaye....i really hope u could achieve 3.5 and above as u wish....go go caiyokkk...!!

If result ko bagos nanti aku kasik adiah...yg penting ko kene buktikan kat abah...klau takkkkkk....silap2 abah tak kan bli moto baru untuk ko...cam ne...?? patah kaki ko kang....ahaksss...

6 comments:

dee said...

selamat balik la ek...
to topek...contohi kecemerlangan kakak mung...hehehee..

GEODAIA said...

hamboiii...perli baek punyeeeee...

dee said...

ni la yg susah...org ckp btul2..kate perli plak..ni ikhlas, tulus dr ati kecilku..hahahaha..

GEODAIA said...

ko gelak tu pon aku tau ko tak ikhlas...cet...porahhh...

MiMieku said...

cemerlang mcm kakak dia..cemerlang kah????.........gilaaaaa

GEODAIA said...

aku cemerlang bab2 len...hahahah...