Friday, May 8, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Tagged: 3 Pelakon Lelaki yang Sangat Anda Minati

Woiii...mimie...neh ha jawapan untuk tagged title seperti di atas....

1. Bapak aku....(heh..bapak aku pelakon teater mase kat UPM...jgn tak tau...even stakat blakon teater...aku tetap minat kat bapak aku...)

2. Rosyam Nor... (Dulu..kini...& selamenye)

3. Zulhuzaimi... (of course la beb...dia tak sombong kan..kan..kan...ko ingat tak mase kite nak borak ngan dia kat uitm dulu...mmg bodos kan dak yg kunun2 jadik bodyguard dia tuh...baru nak jual minyak...dia tarik si zul neh masuk...cam bagos jek...cian zul...beriye-iye nak borak ngan kite....pssst...padahal kite yang beriye nak mampos...hakhakhak)

2 comments:

MiMieku said...

weh..aku nk otograp bapak ko..mase aku pi umah ko, ko tak bgtau pon bapak ko pelakon..hahaha..

hahaha..gila ah zulhuzaimi nak borak dgn kita..padahal kita yg nak mampus t'hegeh2 kt dia..tp aku mmg nak pecah perut lah masa amik gambar dgn apek..ade ke patut, apek ckp mcm nih "senang2 biar aku je amik gambar korang"..hahahahha..ye lah, kita dok bising2 sape yg nk tolong amik kan..huhu

tp kan ko igt tak, mase tgh kelam-kabut nk kejar zulhuzaimi, ko bleh panggil ZULZAIMI jek..sbb kalut gila time tuh..hahaha

GEODAIA said...

harharhar...menggelabah....