Monday, May 25, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Sosok Paranormal....

Cube anda perhatikan btol2....nampak tak ape yang aku nampak...haaa? tak nampak...klau tak nampak...maknenyeeeeeeee....pendek umooooo....Kelihatan seperti entiti tak berdaging kan...kan..kan...atau dengan kate laennye...TENGKU RAK....
TENGKU RAK itu terdiri daripada tulang2 yg nampaknye kuat dan sehat....so...jika anda inginkan tulang yang sehat...minumlah susu Anlene okehhh....klau rase tak mampu bli susu tu... bli je susu yg murah...bukan susu expired...nanti cirit-birit plak kang....
Korang jgn ingat aku nak wat entry antu seram2 tu...aku saje nak soh korang jage kesihatan tulang...selamat menjage tulangggggggg...!! Ahakss...

5 comments:

aien said...

kepromotan ko tuk Anlene telah ditarik balik dsebabkan kenyataan 'harge mahal ah' hehe
jagelah tulang sebelum kerepot...

Ija said...

Tapi masalahnyer.. Susu tak sedap.. weeekk.. Kalo susu anlene mahal..beli la susu Anmum.. hehhe

GEODAIA said...

ape gile nak soh aku minum susu Anmum...kaum cam korang leh ar... klau aku yg minum membiak anak cacing je la kot...huhuhuhu

dee said...

Cube anda perhatikan btol2....nampak tak ape yang aku nampak...haaa?
entiti lain yg aku nmpk sgt2...hehehe...

GEODAIA said...

heeee...aku tau..aku tau...tapi tak bleh dinyatakan di sini okeh... harap mangap...