Monday, May 18, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Kesian bewak nehhh.....


Bewak neh asalnye dok diam jek kat bawah mesin air tin kat tingkat bawah hostel tempat kitorang dok mase SUKOB baru neh....last day mase smua tgh dok tunggu bas sampai, dak2 futsal aku yang jakon gile tengok minatang tu gi kaco makhluk neh....
Dorang gi jolok2 ngan batang bendera....berlari-lari bewak neh kuar....dak2 shahputra neh da la mengidap penyakit aktif yang tak leh dikawal....leh plak dorang kejar bewak tu sampai la bewak tu tsilap jalan....skali masuk jalan mati daaaaaaaaaaaaa.....Da kebetolan aku pon berade di tempat kejadian....aku snap je lew gambo bewak neh wat kenang-kenangan...(hape kejadahnye nak wat kenangan...??!!)

2 comments:

aien said...

leh jadikan pet la ganti iguana heheh...free you

GEODAIA said...

wuuuaaaa...jgn disebut ttg iguana tersebut...sedis...(poyo)...hehehe