Tuesday, April 21, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Konsert AF7...

Malam tadi dak claz aku kasik msg ajak gi tgk konsert AF ari sabtu neh...satu claz diajak gi utk meng'celebrate' our last claz for this semester....ye lew pas neh da cuti 2 bulan....aku mmg suke tgk konsert2 neh...tapiiiiiiiiiiiiiiiii...ade tapi dia....aku lagik suke tgk kat tv jekkk....hihihihi...aku cepat pening dok kat tempat yang ramai orang cenggitu....
Antare tempat2 @ event yang member2 slalu ajak gi tapi aku susah nak gi adalah seperti berikut...
  • Konsert - even dapat tiket free
  • Pasar malam
  • Jom..jom...jom...jom....jom heboh...heboh....
  • PC fair.....stakat PC fair kat kuantan tak pe lagik....klau kat KL....huh...mmg aku maleh nak gi....
  • Jalan Tuanku Abdul Rahman....aku akan gi bile btol2 ade mende nak bli....

0 comments: