Monday, April 6, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

F1...

Pas claz smalam cam biase aku tros balik ampang....biasenye dalam kol 4 petang aku da btolak balik Kuantan.....tapi smalam aku saje nk btolak lambat coz nak tgk F1....tak dapat gi Sepang tgk tv pon jadik lew....

Cam biase aku ttp sokong pasukan Ferrari....dengan harapan Ferrari menang....tapiiiiiiiiiiii....race tpakse dbentikan gare2 ujan lebat....leh membahayekan pemandu...ermmm....nak cam ne...kecewe gak ar coz kedudukan Massa (9) & Raikonnen (14) agak jauh kebelakang....

Keputusannyeeeee....Pemandu Brawn GP, Jenson Button telah mengungguli perlumbaan smalam & ini merupekan kemenangan kedua Button musim ini....gilerrrr arrrr....naik la Ferrari...naik laaaaaaaaa!!!!

Haaaa....ape yang penting smalam MU menang ngan Aston Villa 3-2....!!!! Memang Van de Sar kene pakai baju kaler striking tu la aku rase....ye ke??

0 comments: