Monday, March 2, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Susah klau aku je dominan...

ade certain perkare....aku bsikap agak dominan...
biase ar pompuan...tambah plak hal2 bkaitan pengurusan mase....
byk bende aku kene plan....coz aku nak dulukan bende2 penting...
tapi klau aku je bsikap dominan....susah gak nak wat ssuatu kputusan....
ye la...stiap kputusan yang nak dibuat...aku kene pkirkan individu2 ttentu...

aku tak bape selese ngan situasi macam neh....
aku klau bleh tak mo wat keputusan aku sendirik...
sampai ketepikan hal2 yang spatotnye didulukan...
tapi klau hal2 yang spatotnye tu tak dibawak bbincang ASAP...dok wat lengah2 jekk...
bia la aku plan jalan idup aku sendirikkk...

kekadang aku pelik nape orang len lebih tau ape yg bakal aku lalui....
padahal aku tak tau mende pon....tetibe dorang bcakap...btanye...
nape ek dorang lebih tau...?
nape aku tak diberitau?
nape mesti dorang lebih tau sebelum aku?

3 comments:

MiMieku said...

aku lebih tahu lah..huhu..okies, serius punyer komen k..dominan tak pe tp jgn sampai melampau..mase bujang bleh lah mcm nih..dah kawin kena "touch up sket hubungan tuh..biar jd balance..

hisyamrahman said...

hahaha...jangan melampaui batasan dominan tuh...kang ade org lari...semmgnye setiap insan perlu mempunyai sifat dominan tetapi seharusnya disesuaikan pada masa dan tempaynya...

GEODAIA said...

yezzzaaaaaaaaaa....