Saturday, July 7, 2007 | By: HIDAYAH HALIM
aku da start kejeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
yang aku cam tak caye....now....I am a lecturer.....
study dulu pon bukan bagos....ekekekekek....
9/7/2007 aku da start ngajo.....
Dah la ngajo student part 4....
beh kurang sebaye je ngan aku...

aku pon tak tau lew...
perasaan neh campor adok ar plak....
suke coz da nak pegang duit sendirik....
tak yah susah kan parents aku lg dah....
sedihhhhhhhhhh....sbb byk bende.....
aku tau...neh sme dugaan....
Tuhan kasik aku akal...untuk fikir
cam ne nak berdepan ngan dugaan neh....
hidup aku sentiase berdepan ngan KEBETULAN....
tapi aku tau neh sme SURATAN Tuhan....
SURATAN & KEBETULAN.....
aku kene bersedia ngan segala kemungkinan....
Tapi kuat ke aku?
Insyaallah....I will try.....

Ya Allah...berikan hambamu ini ketenangan
dalam menghadapi segala ujian mu....
Aku memohon kepadamu Ya Allah....
Semoga kesedihan dan kepedihan yang ku lalui kini
akan berganti dengan kebahagiaan berpanjangan kelak....
Amin....

0 comments: