Tuesday, April 9, 2013 | By: HIDAYAH HALIM

Sementara Rehatkan Otak

Assalamualaikum...okeh...beberapa keje da setel....lepak2kan otak jap...moh wat new entry...

Aktiviti kat kampong

Bebaru neh kan aku ngan somi & anak balek loqstaq....aktiviti kat sane ialah berkenduri-kendara & pusing abeh satu loqstaq...pi jalan2 carik pasai semua shopping complex yang hadoooo (poyo)....ade satu ari tu tak hengat dah ari ape....we ollss pi jalan2 city plaza....makan mee ayam baek punyerrrrrrrrrrrrrr kat situ....sedap dowhhh....aku blom penah makan mee ayam sesedap ituh....kalau sesape yang sesat2 kat loqstaq pi la cuba...cewahhhh...promote kununnnnnn....i tak amek ape2 komisyen pon hokeyyy....

Perot da kenyang....we olls decide men boling pulekkkk....aku neh boleh dikategorikan sebagai BEKAS atlit....lame sangat dah tak bsokan sejak keje kat ikbn....kalau kat shahputra dulu memang aku ngan laki aku same2 bsukan....tu yang jatuh cinta tuuuu...huahuahuahua (geli lak ketiak neh)....sejak da kawen aku tengok laki aku je la bsokan...

Lepas men boling...esok tu cengkoih2 aku nak naek turun tangga umah....saket urat...nampak beno urat da keras kejong....sampaikan anak bdiri atas peha pon senget2 muke aku nahan saket....

Mule mencari Encik Stamina

Rentetan dari kesakitan urat tu laaaaaa aku dok memikir nak bsukan balek....tup tup masok keje pas cuti tu member opis aku ajak men badminton secara konsisten...haaaaaaa...cantek sangatttttt...tepat pada masanye...so smalam bermula aktiviti mencari Encik Stamina yang telah hilang....huh...puas dapat mandi peloh...anak aku si daniela plak dok tepi court kemain btepuk tangan & memanggil mama beliau yang main dengan penoh semangat ala2 Chong Wei...kahkahkahkah...puuuiiiiii...

Daniela & Babysitter

Haaaaaaa...smalam jugak first day daniela kene anto pengasoh (Kak Mah)....aku call Kak Mah tanye camne  daniela since aku anto pagi tu...dia cakap kejap2 daniela nangeh...kejap2 nangeh...dia nak Kak Mah aderrrrrrr jek dekat ngan dia...kesian lak aku dengo...lepas setelkan keje2 aku, dalam tengahari aku pi jengah sat....nampak2 jek muke aku tros sebekkk nangehhhhh....layan2 borak ngan daniela (borak ala2 ayam ngan itik lew kannnn) sat pastu aku blah...mase nak amek petang smalam Kak Mah cakap lepas aku tengok dia tengahari tu, dia da okey...tak nangeh2 dahhhh....fuhhhh...legaaaaaaa

Arini plak aku anta dia tak nangeh tapi dia cengkam lengan aku kuatnye laaaaa....Kak Mah teros amek jek dia...kol 10.30 tadi aku call tanye dia menangeh tak cam smalam...Kak Mah cakap since anta pagi tadi dia tak de langsung wat perangai...yey...!! good girlllllllll....!! so skang mama bleh wat keje ngan tenanggggggg....


Okey now...sambong wat kije...tata titi tutu...


0 comments: