Thursday, December 20, 2012 | By: HIDAYAH HALIM

Tik tok tik tok...menghitung hariiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Wahhhhhhhhhhhh...kak jemah ngah ceria nehhhhhhhhh...sebab esok ari jumaattttttttttttt...senin depan da start cotiiiiiiiiiiiiii....kalau ikotkan sok malam da boleh da balek kampong...tapi memandangkan diri ini adelah makhluk SAYA YANG MENURUT PERINTAH SAYA YANG MENJALANKAN TUGAS (mmg da lame tak bkenan dengan slogan SYMP tuuu....tak semua perintah i boleh ikot hokeyhhhhhh), so kene la menjalankan tugas dengan sebaik mongkinnnnnnn...jumaat sampai ahad ni kene pi Seminar Tenaga Pengajar IKBN Se-Malaysia kat Sepang....

Aku suke gak dapat join seminar cam ni sebab leh menggiler ngan member2 dari IKBN lain...pastu tiap2 pagi ade senamrobik....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yang tu lagi aku sukerrrr....da lame diri ini tak bjoget....at least dapat gak membako segale lemak2 tepu yang terkumpul...

Disebabkan da nak bcoti, aku decide drive seniri jekkk supaya abes jek seminar aku leh bdesupppp brambos dari situ....balek kampongggggggggggggggg...ooo ooo oooo balek kamponggggggggg....da balek kampong nanti baru aku decide pulak nak pi meronggeng menghabiskan menggunakan sedikit wang (ayat bhemah gituuuu) yang hadooooooo...

Dapat rezeki sket bukan bleh gune sampai abesss....lagi2 plak idop ini kais pagi makan nasik lemak...kais petang makan cekodok...kais malam makan beger daging special cheese...huahuahua...kalau dapat bonus 8 juta takpe gakkkkkk nak sakannnnnnnnn...ye dop....bile da ade anak neh duit yang dapat, aku banyak pkir untuk simpanan anak lewwww....mase akan datang lagi banyak pakai duittttttttt...dok bjoli sangat kangggggggg seronok nye kejap jekkkkkkk....tu semua donia...doniaaaaaaa...ceewwaahhhh...poyo gilerrrrrrr....

Well...lagi beberape ari jek lagi nak masok tahun baru...untuk tahun depan aku ade target aku seniri...just mampu bdoa, mohon dipermudahkan...kalau tak dapat takpe...bukan rezeki namanye...yang penting usahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!! go go power genjesssssss...!!


0 comments: