Wednesday, March 4, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Hardcore Relationship....

Aku...shat...anum
(this pic was taken on my sister's wedding)

Ni lah 2 orang member aku yang terpaling amat sgt very the giler nak mampos...mase kat pekan mmg susah senang kitorang always together....time degree plak kitorang tak dok serumah tapi umah kitorang dekat2 je...kat Sek 7...klau siang biasenye kitorang sebok ngan claz, so malam2 bute baru kitorang merayau...jadi kutu...sampai skang kitorang sentiase share crite & masalah sesame even masing2 da jauh...

15/3/2009 - shat yang sengal (tengah) da nak kawen....so sbg member hardcore, dia kate aku ngan anum kene pegi jugak kawen dia kat Alor Setar coz klau kitorang tak de dia tak mo kawen...kehkehkehkeh....poyo giler...dulu kat pekan kitorang slalu cakap antare kitorang bertige dia yang akan kawen dulu....see...mmg btol pon...coz dia neh mmg gatal sket....kahkahkahkah...

Anyway...aku doakan ko bahagia ye laling....jage rumah tangge tu elok2 tauuuu....bagi Mat tu makan byk2 kasik balance ngan ko....hikhikhikhik...dulu aku penah bet ngan ko klau ko leh turun berat badan nanti aku blanje pizza...tapi aku tgk ko neh asek postpone je diet ko tu....cam ne nak turun...klau ko da kawen tetibe berat badan ko turun...tawaran masih dibukeeeeeeeee.... tawaran neh tak de expired date....heeee...


0 comments: